TOMA DE POSESION DEL NUEVO ALCALDE DARIO ESCOBAR

//TOMA DE POSESION DEL NUEVO ALCALDE DARIO ESCOBAR

TOMA DE POSESION DEL NUEVO ALCALDE DARIO ESCOBAR

El día 15 de enero del 2,020 se realizo el cambio de gobierno municipal en el cual se juramento a el  nuevo Alcalde Municipal Dario Escobar y la nueva corporación municipal en el parque central de Chiquimulilla, Santa Rosa.
ADMINISTRACIÓN 2,020 – 2,024

Introduzca su ID de la App de Facebook. Requerido para FB Comments. Haga clic aquí para la página de Configuraciones de FB Comments

By | 2020-01-20T17:58:38+00:00 enero 20th, 2020|Categories: Noticias|0 Comments

About the Author:

This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.

This Is A Custom Widget